6-3

Foley M., Hall D. Longman Advanced Learners’ Grammar

Foley M., Hall D. Longman Advanced Learners’ Grammar

Учебник «Foley M., Hall D. Longman Advanced Learners’ Grammar» вселяет в студентов уверенность в своих силах и знаниях. Используя множество примеров и специально составленных текстов вы сможете уверенно использовать английский язык в любых ситуациях. Данное учебное пособие чрезвычайно популярно по всему миру, особенно оно востребовано среди студентов сдающих такие экзамены, как ESOL, CAE и CPE. Специальная система тестирования позволяет определить уровень владения языком и определить свои слабые места. На протяжении многих лет книга «Advanced Learners’ Grammar» была номер 1 среди всех подобных учебников для студентов владеющих английским на высоком уровне.

Год: 2009
Издательство: Longman
Формат: pdf

Учебник
Скачать
Размер: 18 Мб.

Используя множество примеров и специально составленных текстов сможете уверенно использовать английский язык в любых ситуациях

Students gain confidence to use the language through lots of natural examples and practice to help them acquire natural language. Longman Advanced Learners’ Grammar is a valuable resource for all upper-level students, especially those preparing for exams like Cambridge ESOL CAE and CPE. Diagnostic testing shows students exactly where they need to focus, while the CAE/CPE task types familiarise students with the format of the exams.

This tutorial is extremely popular around the world, especially it is in demand among students taking exams such as ESOL, CAE and CPE. A special testing system allows you to determine the level of proficiency and identify your weaknesses. Over the years, the book «Advanced Learners’ Grammar» was number 1 among all similar textbooks for students who speak English at a high level.

Данное учебное пособие по всему миру, особенно оно востребовано среди студентов сдающих такие экзамены как ESOL, CAE и CPE

The authors would like to thank David Lott, Kenna Bourke and Christina Ruse for their editorial input into tilis book.
They would like to acknowledge the assistance of staff and students at the following institutions for piloting. the
materials: Wimbledon School of English, Westminster Kingsway COllege, and the College of North West London.
They would also like to thank tile following for reporting on the manuscript: Valeria Arva, Centre for English Training, ELTE University, Budapest, Hungary; Rolf Donald, Eastbourne School of English, UK; Ozden ErgOl, TC.